Indsættelse af afbryder - men hvilken ledn~
Fra : CAWH

Dato : 05-11-01 15:38

Jeg vil gerne sætte en lille afbryder ind - så jeg kan have to harddiske
tilsluttet eller ej! (de larmer og jeg har ikke altid brug for dem, så det
ville være rart at kunne styre.)

Skal jeg sætte afbryderen på den/de sorte ledninger, den røde eller den gule
?

Mvh. Casper

Fra : The Big M.

Dato : 05-11-01 15:54

Jeg tror du kan gøre det rent softwaremæssigt istedet for "vold"
Jeg har set noget der hedder "HD-sleep" og du kan hente det her:
http://asp.webconsult.dk/hdsleep@.exe

Jeg har dog ikke prøvet det, da min Ibm i Nc-ophæng er nærmest lydløs
Men lad mig høre om du får det til at virke

mvh
The Big M.

Fra : MTP

Dato : 05-11-01 16:29

det er den gule der skal afbrydes (det er det i hvert fald til blæsere)

MTP

Fra : Magnus Østergaard

Dato : 05-11-01 18:01

CAWH wrote:

> Jeg vil gerne sætte en lille afbryder ind - så jeg kan have to harddiske
> tilsluttet eller ej! (de larmer og jeg har ikke altid brug for dem, så det
> ville være rart at kunne styre.)

Ikke det du spørg efter, men et link til en Multi IDE Harddisk selector
http://www.hwextreme.com/reviews/misc/romtectrios/

Kunne måske bruges? Det er bare en ide, ved ikke om det virker.

--
// Magnus