lydkort og højtalere - hjælp
Fra : Thomas Lytje

Dato : 05-11-01 14:52

Hej

Jeg mangler et lydkort og har øje på et Creative Audigy
(http://www.europe.creative.com/audigy/products/) lydkort. Det skulle være
ret lækkert og kunne 5.1 mm. Jeg har også fundet nogle ret billige men
tilsyneladende ret gode højtalere - Jazz J-9902
(http://www.jazzspeakers.com/Speaker-htm/9902.htm). De kan også 5.1 (AC3
(Dolby Digital) og Dolby ProLogic)

Passer de sammen - og er der nogen der har godt/skidt at sige om
ovenstående???

Højtalerne skal hovedsageligt bruges til at se DVD film med og høre
almindelige musik CD'er. I mindre grad kan et computerspil komme på tale,
men jeg er ikke den store spiller. Grunden til at jeg køber et Audigy
lydkort er hovedsageligt at der er en FireWire port på, og den har jeg brug
for.

Med venlig hilsen
Thomas Holm