halvpart Aalborg?
Fra : Killalot

Dato : 05-11-01 13:09

Hej,
der var et indlæg om halvpart i Aalborg - hvor er det blevet af?
Jeg kender måske en der er interesseret?

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-11-01 13:18

In article <3be68103$0$11600$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, Killalot wrote:
> Hej,
> der var et indlæg om halvpart i Aalborg - hvor er det blevet af?
> Jeg kender måske en der er interesseret?

Jeg formoder du mener det med en military rytter
der blev postet i går eller lørdag. Det findes
stadig, men indlæg der er mere end nogle måneder
gamle bliver altså slettet.

Alt efter hvilken newsreader du bruger så er der
forskellige metoder til at finde det med i din
newsreader forudsat at det stadig findes.

Disse metoder kan være noget med at du skal se
alle indlæg og ikke kun ulæste. Hvordan du gør
det, ja det ved jeg ikke lige, da du nok ikke
lige bruger "slrn" som jeg gør.

En helt anden mulighed er at finde indlæget via
google.
http://groups.google.com/
Denne løsning er nok den letteste.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Gitte & Steen

Dato : 05-12-01 20:36

"Killalot" <killalot@killalot.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> der var et indlæg om halvpart i Aalborg - hvor er det blevet af?
> Jeg kender måske en der er interesseret?

Hvis det var et indlæg angående halvpart på DV-vallak, så er det min hest,
og jeg mangler stadig én!