HP Colorado 4/8 GB tapestreamer under NT
Fra : -Jens-

Dato : 05-11-01 12:52

Hej NG

Jeg har en IBM netfinity 1000 server med NT 4.0.
Til denne er tilsluttet en HP Colorado 4/8 GB tapestreamer til
parallelporten.
Jeg benytter NTBackup til at tage backup med.

Når jeg jeg forsøger at få systemet til at tage backup automatisk om natten,
står serveren om morgenen med en NTBackup meddelelse: "Rewinding tape". Den
kommer ikke videre.

Jeg har efter en genstart af serveren forsøgt at starte NTBackup manuelt.
Jeg havde ingen problemer med at tage backup.

Derefter forsøgte jeg at lave et backup & verify ved hjælp af AT. Det
fungerede også.

Til sidst satte jeg den så igen til at tage backup kl. 23 og næste morgen
stod serveren igen med meddelelsen: "Rewinding tape".

Er der nogen der har erfaring med en ekstern tapestreamer og NT?
Er dette et hardware problem?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig

Jens

Fra : Baltaza

Dato : 05-11-01 22:16

Brug et andet Backup program, f.eks. Novastore eller Viritas

Mv John

Fra : -Jens-

Dato : 08-11-01 20:52

Jeg kunne selvfølgelig investere i et andet backup-program, men tror du at
problemet er et softwareproblem og ikke et hardwareproblem?

Jens