Deling af USB printer
Fra : Thïngmand

Dato : 05-11-01 10:05

Jeg har en USB printer der sidder i en USB hub, som sidder til min PC.

Så var det jeg tænkte: Hvis jeg sætter en anden PC til USB hub'en, kan de så
begge bruge printeren?

Fra : Kim Jensen

Dato : 05-11-01 10:30

On Mon, 5 Nov 2001 10:04:34 +0100, "Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote:

>Jeg har en USB printer der sidder i en USB hub, som sidder til min PC.

>Så var det jeg tænkte: Hvis jeg sætter en anden PC til USB hub'en,
>kan de så begge bruge printeren?

Nej.

Der findes i stedet USB switchboxe til formålet.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Thïngmand

Dato : 05-11-01 13:19

> Nej.

Kan man så lave netværk via USB over HUB'en og derved dele printeren?