konsol i 1024x768
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 05-11-01 09:46

HEjsa.

Jeg har haft min konsol til at køre i 1024x768 men efter en kernel upgrade
kan jeg ikke får den til at køre i sådan en opløsning.

Den skriver noget med med at vframebuffer could not resvere memory (jeg kan
ikke nå at læse det helt)

Hvad gør jeg forkert?

Fra : Leo Laursen

Dato : 05-11-01 11:05

Mon, 5 Nov 2001 09:45:32 +0100, skrev Lasse Stig Thomsen
<lasse@tt-trading.dk>:

> [...]
> kan jeg ikke får den til at køre i sådan en opløsning.

> Den skriver noget med med at vframebuffer could not resvere memory (jeg kan

Hvordan angiver du opløsning ved opstart?
Hvilke Framebuffer relaterede valg er i din ".config"?

Leo
--
Know thyself. If you need help, call the C.I.A.

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 05-11-01 11:27

"Leo Laursen" <l.laursen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan angiver du opløsning ved opstart?
> Hvilke Framebuffer relaterede valg er i din ".config"?

Vel det er den som Slackware automatisk genere (aner ikke hvordan den ser
ud), det sjove er at den virker med en 100% identisk maskine med 100%
identisk software installeret.