Ingen lyd i Hauppage Win tV
Fra : Palle Wind

Dato : 05-11-01 00:44

Hvad er der galt, når ingen lyd kommer ud af højttalerne.

Tilsyneladende er alt installeret korrekt.
Jeg kører W2K med PCI Hauppage TV kort og har installeret WinTV 2000
som er downloaded fra Hauppage's hjemmeside.

Hilsen

Palle Wind

Fra : Peter Siu Hung Cheng~

Dato : 05-11-01 01:02

Hej Palle.

Nu ved jeg ikke om der en audio-udgang på TV-kort, men det er der på mit
Mpeg-kort Realmagic Hollywood Plus kort, kunne nemlig heller ikke få lyden
ud af lydkortet, men skulle derimod sætte stikket i Mpeg-kortets
audio-udgang.

Hilsen
Peter

Fra : Christian Mygind

Dato : 05-11-01 09:28

"Palle Wind" <pallewind@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der galt, når ingen lyd kommer ud af højttalerne.

Checkliste:

1. Sidder kablet mellem TV-kort & lydkort korrekt?
2. Er der lukket op for Audio-IN på lydkortet (KAN være slået fra)
3. Har du fejlagtigt dobbeltklikket på tv-billedet i WinTV 2000, hvilket
slukker for lyden?
4. Har du under Preferences/Options i WinTV 2000 defineret, hvad
volumekontrollen (PageUP/PageDOWN) regulerer? Den kan sættes til at regulere
både master volume, Audio IN m.m.
5. Nogle WebCams' drivere konflikter med Tv-kort-drivere. Har du et WebCam
installeret?

/Chr

Fra : Thf

Dato : 06-11-01 16:54

>Hvad er der galt, når ingen lyd kommer ud af højttalerne.
>
>Tilsyneladende er alt installeret korrekt.
>Jeg kører W2K med PCI Hauppage TV kort og har installeret WinTV 2000
>som er downloaded fra Hauppage's hjemmeside.
Hvad type ledning bruger du?

Har du husket at sætte flueben i lyd kontrol panelet. )

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S