Hjælp til ny computer
Fra : MKE

Dato : 04-11-01 23:13

Jeg har stykket lidt sammen til min nye computer, og vil gerne vide, om
der er noget af det, som ikke rigtig funke sammen;

AMD XP 1800+
Silverado køler
Asus A7V266E - og her ingen go´e råd, for jeg har kørt Asus i 5 år

512 MB Kingston DDR-ram
Asus GF 3
3Com 10 / 100 Netkort

SB Audigy EX
Soundworks DTT 3500

Seagate ´Cuda IV 2 x 80 MB
Pioneer DVD
Plextor 24 / 10 / 40
Floppy et-eller-andet

Sony FW900 / 24"
Addtronic 7896A serverkabinet

Logitech Ergo-Keyboard
Logitech Optical-Mouseman

Go´e forslag modtages.

MKE

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-11-01 09:30

"MKE" <eberhardt@bigXYZfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> der er noget af det, som ikke rigtig funke sammen;

Er der plads på bundkkortet, så Alpha PAL 8045 i stedet, ellers OK
> Asus A7V266E - og her ingen go´e råd, for jeg har kørt Asus i 5 år
>
> 512 MB Kingston DDR-ram
> Asus GF 3
> 3Com 10 / 100 Netkort
>
> SB Audigy EX
> Soundworks DTT 3500
>
> Seagate ´Cuda IV 2 x 80 MB (Du mener vel Gb, Ikke)
- Hvis det ikke er absolut nødvendigt med 80 Gb, så ville jeg nøjes med 60
Gb. De er nemlig hurtigere
Jeg går ud fra, at du vil køre RAID 0
> Pioneer DVD
Jeg ville foretrække Toshiba DVD x16
> Plextor 24 / 10 / 40
Plextor rules
> Floppy et-eller-andet
>
> Sony FW900 / 24"
> Addtronic 7896A serverkabinet
>
> Logitech Ergo-Keyboard
> Logitech Optical-Mouseman

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-11-01 09:55

Pioneer DVDdrev er berygtede for at larme som en motorsav.
> Jeg ville foretrække Toshiba DVD x16
Det hedder Toshiba SD-M1502 ROM Bulk og koster 689,- iflg. edbpriser.dk
Specs. er x16/x48

Best regards

Jesper