IIS og WinXP
Fra : Lasse Tastesen

Dato : 04-11-01 19:11

Hej NG.
Ved ikke helt om jeg har ramt den rette gruppe her.

Mit problem:
Jeg kører windowsXP og IIS.
Jeg kan ikke få skriverettighed til mit wwwroot directory. Jeg ved godt at
IUSER_maskinavn skal have skriverettighed, men hvor angiver man dette i XP?

Håber i kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Lasse Tastesen

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 05-11-01 14:06

Kig i mit indlæg "Jeg forstår ingenting "
Det er fra d. 05-11-2001 00:14

Fra : Claus

Dato : 06-11-01 08:35

Stifinder->Tools->Folder Option->View->Slå 'Use simple file sharing' fra, så
får du mulighed for at tilføje IUSR ved højreklik. under fanen security.

MVH
Claus

Fra : Lasse Tastesen

Dato : 06-11-01 09:04