Hvordan lærer jeg php???
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 04-11-01 19:02

Hvordan lærer jeg at programmere i php?
Jeg har nu haft en portal som der bygger på programmeringssproget php. Men
da jeg gerne vil kunne udvikle nye services til det, hvordan lærer jeg så at
programmere i det?
Jeg har prøvet at ændre i nogle gratis scripts en del gange, men det ender
som regel med at der er fejl i og jeg opgiver.
Men nogle få gange har jeg kunne.
Jeg syntes også allerede at jeg kan læse mig godt frem til hvad et script
gør. Men hvordan lærer jeg så at programmere i det?
Findes der nogen danske tutorials på internettet eller skal jeg købe mig en
bog?
Jeg er meget interesseret i at vide hvordan I har lært det.

--
M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:

Fra : Willow_

Dato : 04-11-01 20:54

Morten Jørgensen wrote:

> Hvordan lærer jeg at programmere i php?

Du kan fx. læse tutorials, eller købe bøger/hæfter.
http://php.dk
http://mbn.dk
http://php.net
http://razor.dk

Der findes vist nok et udemærket hæfte fra IDG om PHP.

--
venligst, Regin Larsen
Bryder du dig om TDC? NEJ

Fra : Thïngmand

Dato : 05-11-01 10:08

www.webcafe.dk

Fra : Rasmus Windfeldt

Dato : 06-11-01 23:47

Det kan godt være at det er at skyde lidt over målet, men jeg kan anbefale
bogen "Professional PHP Programming" fra forlaget Wrox Press Ltd. ISBN
1-861002-96-3. Den er ikke helt ny, men er helt i top til alt det
grundlæggende. Nu kommer det triste - den koster lidt over 500kr. Bogen kan
lånes fra bl.a. DTV (DTU's bibliotek) gennem dit lokale bibliotek, så kan du
se om det er noget!

Mvh Rasmus

Hæfter fra IDG kan også buges.