Hvor kan man lære PHP helst på dansk
Fra : Henrik Larsen

Dato : 04-11-01 18:50

Hej, da jeg ikke er så god til engelsk, søger jeg efter sider hvor man
beskriver/fortæller om PHP.

Jeg bruger pt. htm(l) og asp, men ønsker at gå over til PHP, de det skulle
være bedere.

Håber at i kan hjælpe....

/MrWheel

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 04-11-01 18:59

http://www.webcafe.dk/php

> Jeg bruger pt. htm(l) og asp, men ønsker at gå over til
> PHP, de det skulle være bedere.

Hmmm.... Jeg er sikker på at du kan finde opbakning for det synspunkt her i
gruppen

Jeg vil dog gerne anføre at det nok mest er et spørgsmål om religion hvorvidt
man er til ASP eller PHP - og så naturligvis hvilken server det skal køre på.

Mvh
Jonas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Larsen

Dato : 04-11-01 19:21

> http://www.webcafe.dk/php

Takker mange gange for hjælpen

> Hmmm.... Jeg er sikker på at du kan finde opbakning for det synspunkt her
> gruppen

Tak for det

> Jeg vil dog gerne anføre at det nok mest er et spørgsmål om religion
hvorvidt
> man er til ASP eller PHP - og så naturligvis hvilken server det skal køre
på.

den server hvor jeg har min HP, kan jeg kører med det meste (asp htm(l),
php, ms sql, mysql osv.)

/MrWheel

Fra : Thomas Dalsgaard

Dato : 06-11-01 09:21

Jeg har købt hæftet fra IDG "Start på PHP", og kom via det og artiklerne på
Webcafe godt igang. Hæftet koster kun kr. 69,- og jeg synes det er en god
investering.

Hilsen
Thomas

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 05-11-01 17:41

"Jonas Astrup - html.dk" <jonas.usenet@html.dk> wrote in message

> [...]
hvorvidt
> man er til ASP eller PHP - og så naturligvis hvilken server det skal køre

Jeg har gått fra ASP, VB & Access til PHP .... ;)

Angrer på at jeg ikke gjorde det før ...

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no