Printer udskriver sjove tegn
Fra : Jimmy

Dato : 04-11-01 18:31

Hej

Jeg har en HP Laserjet 6 sat på en loakl port på en server. På mine
workstations har jeg sat printeren op til at printe gennem netværket,
således bliver lpt1 på de lokale workstations rerouted til lpt1 på serveren.
Det der sker når jeg printer ud fra en workstation er at der kommer en masse
sjove tegn. På hver side starter den med at skrive:

L@SCC MENUCHANGE DARKNESS = 0
*L@SCC MENUCHANGE RESOLUTION = 300
*

Stjernen i ovenstående er faktisk en rombe. Jeg vidste bare ikke hvordan man
skrev sådan en.

Nu er spørgsmålet: Hvordan kommer jeg af med denne tekst?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

--

Mvh Jimmy

Fra : 5 x Kaj

Dato : 04-11-01 19:27

> [...]
serveren.
> Det der sker når jeg printer ud fra en workstation er at der kommer en

Har du prøvet at tilføje den på normal vis i printere ?.

Fra : Jimmy

Dato : 05-11-01 22:25

Hej

Ja, jeg har tilføjet den under printere ligesom man normalt gør. Sagen er
den at LPT1 på workstaionen er rerouted til LPT1 på serveren hvor printeren
også sidder, så den er tilføjet under printere med en netværkssti i stedet
for direkte udskrivning til LPT1.

--

Mvh Jimmy

Fra : 5 x Kaj

Dato : 06-11-01 19:24

> [...]
printeren
> også sidder, så den er tilføjet under printere med en netværkssti i stedet

Hvis den ellers er installeret på serveren med de seneste drivere, delt på
nettet og tilføjet i printers på arbejdsstationerne, ja så burde det jo
virke !?!?.

Fra : Jimmy

Dato : 09-11-01 10:17

Hej

Ja, det vil jeg også mene. Jeg er selv ret blank. Måske jeg skulle prøve at
slette printer og driver og installere det igen. Det virker jo sjovt nok
nogle gange med Microsoft at gøre sådan?

Ellers tak...

Fra : Skipper

Dato : 20-11-01 23:39

Undskyld men, jeg mener det er en ny ellers den rigtige driver
der skal bruges for at rette det miskmask.