Icemat
Fra : Peter Jespersen

Dato : 04-11-01 19:06

Hola!

Hvad er jeres generelle erfaring med Icemat ???

Takker dybt og inderligt...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Friends, Romans, countrymen, lend me your taglines!

Fra : Nick

Dato : 04-11-01 21:24

Den er fed, dejlig og så ser den ret stilet ud på bordet.. Og ikke nok med
det så bliver den ikke slidt ; )

Mvh Nick

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 09-11-01 21:49

In article <syljurryjbeyqbayvarqx.gmatha0.pminews@news.tele.dk>,
flywheel@worldonline.dk says...
> Hola!
>
> Hvad er jeres generelle erfaring med Icemat ???

Den bedste musemåtte, jeg har prøvet, indtil jeg købte mig en fUNC måtte, som
jeg er endnu mere glad for.

Icemat har et irriterende problem med at den larmer, hvis der bare sætter sig
en lille smile skidt under musen og så er den træg, når man fører musen hen
over den. Den er meget præcis, men den yder også en del modstand, som gør man
liiiige skal ligge lidt ekstra "kræfter" i, hvilket kan medføre at man kommer
til at rykke sin mus for langt i det kritiske øjeblik i CS eller Quake :)

Der findes et andet dansk alternativ til Icemat, kaldet Steelpad , som også er
et spændene alternativ til at alm. musemåtter. Jeg har ingen personlige
erfaringern med den, men det virker som en god idé.

Steelpad på www.steelpad.com
Icemat på www.icemat.com
fUNC 1030 på www.everglide.de

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-11-01 03:19

On Fri, 9 Nov 2001 21:49:26 +0100, S ren 'Mufoxe' Lund Jensen
wrote:

<snip>

> [...]
>et spændene alternativ til at alm. musemåtter. Jeg har ingen personlige
>erfaringern med den, men det virker som en god idé.

Takker.....så er der lidt at kigge på

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Whatever you do, take care of your shoes.