Pinnacle Studio PCTV RAVE taber frames som~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-11-01 15:10

Har netop købt <subj> mhp kopiering af gamle VHS familievideoer til
VCD, men jeg ka' sgu'tte få det til at fungere idet Pinnacle kortet
taber frames.

Selv i opløsningen 352*255 med framerate 12,5 uden sound capture
taber lortet frames, og så kan det jo ikke bruges til noget.

Er der nogen der har erfaringer med <subj>.

Jeg kører W2K på et 1.2 GHz Athlon baseret Gigabyte GA-7ZMMH
motherboard. Jeg har to HD'er hvor video lægges på en hurtig 40 MByte
IBM disk.

Jeg har prøvet både pinnacle's 4.02 driver og WDM beta driveren.

MLR

Fra : Uni Bull

Dato : 04-11-01 19:51

Michael Rasmussen <mic@dou.dk> proklamerede in

> Har netop købt <subj> mhp kopiering af gamle VHS familievideoer til
> VCD, men jeg ka' sgu'tte få det til at fungere idet Pinnacle kortet
> taber frames.

Prøv at grabbe direkte til VirtuaDub. Jeg har så sent som for 14 dage siden
grabbet hjemmevideo i VirtuaDub.

Jeg havde også mine problemer, men det fungerer upåklageligt nu.
Måske noget med 4-in-1 ?

Mit syst. er følgende:
1,2GHz TB, A7V, 1024MB, IBM75GXP, Win2000

--
Uni Bull
København K

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-11-01 21:07

Uni Bull <Uni.Bull@Worldonline.dk.NOSPAM> wrote:

>Prøv at grabbe direkte til VirtuaDub. Jeg har så sent som for 14 dage siden
>grabbet hjemmevideo i VirtuaDub.

Hvor er det lige jeg finder VirtuaDub ?!

MLR

Fra : Uni Bull

Dato : 06-11-01 00:20

Kodeordet er www.vcdhelp.com - her finder du links til alskens guf