RMA?
Fra : Nick

Dato : 04-11-01 13:39

Hej

Jeg sidder og læser i en masse newsgroups og forums og finder hele tiden
noget hvor folk siger at nu har de altså RMA'et deres bundkort... Hvad vil
det sige?

Takker,
Nick

Fra : Ib J

Dato : 04-11-01 14:13

RMA er en reklamationssag til enten butik eller
fabrik, hvor du har købt dine varer.

mvh
Ib J.

Fra : Thomas

Dato : 04-11-01 15:46

"Nick" <bagle@raggy.dk> wrote in message
> [...]
> noget hvor folk siger at nu har de altså RMA'et deres bundkort... Hvad vil

Helt præcist betyder RMA : Return Material Authorization (Ret til at sende
retur).

--
Mvh.
Thomas T. tthygesen@yahoo.com

Fra : Nick

Dato : 04-11-01 15:56

Ok, takker for svarene ; )

Jeg troede det var een eller anden sindsyg måde at skrælle hardwaren på,
hehe

Mvh Nick