Kan ikke få session-variabler til at virke~
Fra : Peter Iversen

Dato : 04-11-01 12:18

Hej.
Jeg har et problem med at få session-variabler til at virke på en apache
web-server jeg har sat op. Der er ikke noget i vejen med selve koden, da den
virker på en anden server som jeg har haft det til at ligge på. Fejlen er:

Warning: open(/tmp\sess_718e9dd4c4156bd126b3f42682dc008a, O_RDWR) failed: m
(2) in d:\programmer\apache group\apache\htdocs\biosoen11.17\reservation.php
on line 1

og senere på siden:

Warning: Failed to write session data (files). Please verify that the
current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0.

Jeg kan næsten regne ud at det er php.ini-filen det er galt med, men jeg kan
ikke finde fejlen, da jeg ikke har nogen erfaring med ini-filen.

Takker,
Peter

Fra : Peter Iversen

Dato : 04-11-01 12:41

Har fundet en løsning!

Fra : Niels Andersen

Dato : 04-11-01 13:00

"Peter Iversen" <pli@worldonline.dk> wrote in message
> Har fundet en løsning!

Når du spørger flere steder, bør du gøre opmærksom på det.
Og når du finder en løsning, bør du fortælle om den de steder, du har
spurgt.

http://www.eksperten.dk/spm/129374"

--
Mvh.