TeleDK og ADSL..
Fra : Jacob Olsen

Dato : 04-11-01 11:55

Jeg har lige fået 1024/256 fra TeleDK

Hvorfor fa.... kan jeg ikke modtage filer fra ICQ ??

Der står godt nok noget om det i manualen, men min ven har også TeleDK
han kan godt modtage..

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-11-01 12:06

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor fa.... kan jeg ikke modtage filer fra ICQ ??

Sidder du bag noget NAT?

Fra : Gevaldi

Dato : 04-11-01 12:14

> "Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Sidder du bag noget NAT?

Det gør han åbenbart, det ser jo "sort ud" for ham.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-11-01 12:19

http://www.makr.dk/?nat

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-11-01 17:15

http://www.fys.ku.dk/~wichmann/humor.html

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-11-01 17:19

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.fys.ku.dk/~wichmann/humor.html

En passende tilføjelse til min link-samling

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 11-11-01 20:25

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.fys.ku.dk/~wichmann/humor.html

Når man sidder og brænder tiden af med at læse news, i stedet for at skrive
på den ba-opgave om ulandenes gældseftergivelse der ligger og lugter, er
sådan et link lige det man har brug for! )

Nikolaj

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-11-01 12:25

Jacob Olsen wrote:

>Hvorfor fa.... kan jeg ikke modtage filer fra ICQ ??
>
>Der står godt nok noget om det i manualen [...]

Har du læst og forstået det der står i manualen?

--
"...personality goes a long way."

http://chran.dyndns.dk - Nu med misbrug!

Fra : Peter Pedal

Dato : 04-11-01 12:44

Har du chekken din firewall?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 04-11-01 13:22

In article <3be52ae9$0$228$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Peter Pedal wrote:

> Har du chekken din firewall?

Det lader til at du arbejder for TDC, så vil det nok være god etik at
kaste et blik på http://www.usenet.dk/netikette/ og læse lidt op på
hvordan man skriver i news.
Og lad så være med at bruge min email-adresse når du poster!

--
Andreas Plesner Jacobsen | Fast, cheap, good: pick two.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 04-11-01 13:28

In article <slrn9uacnd.4ul.apj@slartibartfast.nerd.dk>, Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Det lader til at du arbejder for TDC, så vil det nok være god etik at
> kaste et blik på http://www.usenet.dk/netikette/ og læse lidt op på
> hvordan man skriver i news.

"specielt god etik" endda - mit indlæg skal ikke tolkes som at man kun
bør overholde netiketten hvis man arbejder for en provider.

--
Andreas Plesner Jacobsen | In Oz, never say "krizzle kroo" to a Woozy.

Fra : Søren Blom

Dato : 04-11-01 17:07

Jacobsen wrote:

> [...]

Det er slet ikke så indviklede, du skal bare ind i din ICQ´s opsætning og
sige at du sidder bag en firewall, det gør du ved at trykke på ICQ knappen,
ind i Preferences, Connections, server og sætte prik i "Using Firewall" så
er den hjemme.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jacob Olsen

Dato : 04-11-01 22:40

Sørme om det ikke virkede.. Det troede jeg sgu ikke det gjorde, men det
gjorde det hehe.!! fedt..

Hmm hvorfor skriver TELEDK så at man ikke kan... spøjst..

Thanks