Sandby og XP
Fra : Christian

Dato : 04-11-01 11:52

Hej

Jeg har en Duron 800 på et Soltek 75 Drv bundkort og kører Windows XP og har
flashet MB med den sidte nye bios, men har stadig lidt problemer.
Standby og Hibernate viker ikke overhovet ikke, den hænger når jeg prøver at
lade den gå i det og netkortet slår fra, så jeg er nød til at slå alt power
fra for at få liv i det igen. Min lyd (soundblaster PCI 128) skrater også af
til men kun ved nogle boot. Når det sker er cpu temp lav, hvilket må tyde på
at den går i idle og lyden dermed fucker op. Hvad kan der være galt noget
tyder på at det er de strømstyringsegenskaber der ikke virker så optimalt,
for at sige det mildt.

Christian