Terminering af Keyboard stikket ??
Fra : Dovenlas

Dato : 04-11-01 11:18

Hej NG

Er der nogen som ved, om man kan snyde Windows til at tror at der sidder et
Keybord tilsluttet selv om der ikke er det, jeg kan ikke slå det fra i
Bios..så det er ude lukket..

Nogen der kan en afprøvet måde ?? Køre Win2000Server.

Pfht

Dovenlas

Fra : Henning

Dato : 04-11-01 12:12

On Sun, 4 Nov 2001 11:18:25 +0100, "Dovenlas" <dovenlas@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Keybord tilsluttet selv om der ikke er det, jeg kan ikke slå det fra i

Ja, der findes dummy-stik, som simulerer keyboard.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Dovenlas

Dato : 04-11-01 20:59

"Henning" <ingen@email.tx> wrote in message

> Ja, der findes dummy-stik, som simulerer keyboard.
>
> Henning
> hsb@REMOVETHISimage.dk

OK, nogen ide om hvor sådan et kan findes ?? Brinck havde det vist ikke.

Og tak for hjælpen

/D

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 04-11-01 21:25

"Dovenlas" <dovenlas@hotmail.com> skrev

> OK, nogen ide om hvor sådan et kan findes ?? Brinck havde det vist
ikke.

http://www.cadesigns.co.uk/dk1b.htm

Alternativt kan du også bare skille et gammelt keyboard ad og adskille
selve printet fra tasterne (typisk ikke større end 8*3 cm), og bruge
dette. Det virkede i hvert fald med mit gamle honeywell-tastatur.

mvh
Peter

Fra : ab

Dato : 04-11-01 23:24

Er du sikker på, at indstillingen "Halt on all errors" ikke er i din BIOS ?
MVH ab