filer fra cd-rom
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 04-11-01 04:26

Hejsa.

Jeg har en kæmpe stak små filer som jeg skal have kopieret fra min cd-rom,
men hvordan kan man smart gøre sådan at der er skrive adgang til samtlige
filer, istedet for at skulle ændre propperties for hver enkelt fil?

MVH: Lasse Stig Thomse

Fra : "René Nielsen"

Dato : 04-11-01 07:15

I artikel <3be4b558$0$376$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "Lasse
Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk>:
> [...]
> cd-rom, men hvordan kan man smart gøre sådan at der er skrive adgang til
> samtlige filer, istedet for at skulle ændre propperties for hver enkelt
Du kopierer dem til et bibliotek først - og siger derefter som root 'chmod
+w *' i biblioteket.

René

--
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 04-11-01 11:15

"René Nielsen" <mig@renenielsen.com> skrev i en meddelelse
> I artikel <3be4b558$0$376$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "Lasse
> Du kopierer dem til et bibliotek først - og siger derefter som root 'chmod
> +w *' i biblioteket.

Takker det virkede sørme, så slap jeg lige for det super store arbejde.

Hygge