INN newsfeeds syntax ?
Fra : Jesper Frank Nemholt

Dato : 03-11-01 22:59

Min newsfeed fil driller mig lidt. Givetvis fordi jeg har glemt alt om
hvordan syntaksen fungerer.
Jeg benytter 2 news servere. Den ene er news.sunsite.dk, den anden (og nye)
news.terra.es.
Jeg vil have alle dk.* grupper til at gå til Sunsite mens alle es.* skal gå
til Terra.

Jeg havde noget a la følgende, men det virker tilsyneladende ikke idet news
sendt til en es.* gruppe også ryger i Sunsite filen :

news.sunsite.dk/sunsite.dk:*/!junk,!control*,!es.*,dk.*::
news.terra.es/telenews.teleline.es:*/!junk,!control*,!dk.*,es.*::

Kan jeg iøvrigt reducere lidt så jeg siger nej til alt bortset fra dk.*
eller es.* ?

/Jesper

Fra : Thomas

Dato : 04-11-01 16:33

Da ingen andre har mod på det... ;)

Hvilken INN version ?

Jesper Frank Nemholt wrote:
> [...]
> news.terra.es/telenews.teleline.es:*/!junk,!control*,!dk.*,es.*::
>
> Kan jeg iøvrigt reducere lidt så jeg siger nej til alt bortset fra dk.*

Tror du gør det mere kompliceret, end nødvendigt er. Prøv med:

news.sunsite.dk/sunsite.dk:dk.*:<flags>:
news.terra.dk/telenews.teleline.es:es.*:<flags>:

<flags> afhænger af hvordan du udveksler artikler, du bruger
formodentlig ikke ihave til f.eks sunsite.dk ;)

Jeg kan iøvrigt varmt anbefale http://www.kvaleberg.com/newsx.html , som
jeg kører med stor tilfredsstilles sammen med innd herhjemme.

--
Don't waste space