newbie VS mandrake8.1 VS isdn
Fra : KeNzO

Dato : 03-11-01 22:34

hej som sagt er jeg totalt newbie angående linux.

Det skal lige siges at jeg engang har haft mandrake 7.2 installeret og fik
også isdn eicon diva t/a til at virke.

Men jeg har ikke haft linux installeret i siden 7.2 og har noge papir
liggende som jeg brugte til at sætte isdn`en op med og de er blevet væk

Er der nogen derude som kan fortælle mig hvordan jeg sætter isdn op...igen
eller en eller flere links (helst på Dansk) hvordan man sætter det op trin
for trin ??

PLEEASE

Fra : frank damgaard

Dato : 04-11-01 00:33

KeNzO <wappa@c.dk> wrote:

> [...]

> Men jeg har ikke haft linux installeret i siden 7.2 og har noge papir
> liggende som jeg brugte til at sætte isdn`en op med og de er blevet væk

Hvis der er konto og password, så må du henvende dig til din
internetudbydere. Dem kan linux nemlig heller ikke gætte.

> Er der nogen derude som kan fortælle mig hvordan jeg sætter isdn op...igen
> eller en eller flere links (helst på Dansk) hvordan man sætter det op trin
> for trin ??

Prøv at se på http://www.sslug.dk/artikler/ppp-info
der er også links.
Hvis du anvender KDE så kan Kppp anvendes til forbindelsen.
Husk at vælge 115200 bps, idet din Eicon Diva sikkert er en til serielporten.

--
Frank Damgaard |