Req : Ac 97 driver hvor?
Fra : KjL

Dato : 03-11-01 20:06

Hej alle
Er der en venlig sjæl der kunne hjælpe mig med at få et sæt lyd driver til
et AC97 onboard lydkort jeg kan simpelhen ikke finde dem nogen steder.

Med venlig hilsen og tak på forhånd
kjeld Larsen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-11-01 20:29

"KjL" <sky@besked.com> wrote in message
> Hej alle
> Er der en venlig sjæl der kunne hjælpe mig med at få et sæt lyd driver til
> et AC97 onboard lydkort jeg kan simpelhen ikke finde dem nogen steder.

Hvis du kunne overtales til at røbe navnet på bundkortet, er der garanteret
bedre chance for et godt svar

- Lars

Fra : depp

Dato : 03-11-01 20:30

> Er der en venlig sjæl der kunne hjælpe mig med at få et sæt lyd driver til
> et AC97 onboard lydkort jeg kan simpelhen ikke finde dem nogen steder.

Tjo, hvis du slipper noget info om dit bundkort
Det er på bundkortproducentens hjemmeside, du finder driveren.

Fra : KjL

Dato : 03-11-01 20:45

Okay jamen så er det nok intel jeg skal søge hos jeg prøver, tak skal i have

mvh
kjeld Larsen

Fra : depp

Dato : 03-11-01 20:53

> Okay jamen så er det nok intel jeg skal søge hos jeg prøver, tak skal i have

Husk at finde den driver, der passer til dit bundkort. Det er ikke blot nok
med hvilken som helst AC97.

Fra : Jørgen S.

Dato : 03-11-01 21:10

Hej Kjeld Larsen

AC97 driveren er på CD'en med 4 i1 driveren. Der er den på mit bundkort som
er Soltek 75 KAV.

Hilsen

Jørgen