dancer-ircd: /list virker ikke
Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-11-01 18:40

Hej gruppe

Jeg har forsøgt at sætte dancer-ircd op på en Debian/Linux-box og det
fungerer sådan set udmærket, bortset fra én ting: når man skriver /list,
er det eneste man får:

Channel User Name
End of /LIST

og ikke en liste over kanaler.

Er der nogen der kan hjælpe?

// Klaus

Fra : Mickey

Dato : 03-11-01 19:09

"Klaus Alexander Seistrup" <spamtrap@magnetic-ink.dk> skrev i en meddelelse

> Channel User Name
> End of /LIST
>
> og ikke en liste over kanaler.

og du er sikker på du har en liste over kanaler ? - og at den ved hvor den
skal finde dem ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-11-01 19:40

Mickey skrev:

> og du er sikker på du har en liste over kanaler ?

Jeg ville forvente at dancer-ircd selv holder rede på den slags, for
det er jo ikke noget statisk, men afhænger af hvilke kanaler brugerne
opretter (og de forsvinder igen lisså snart der ikke er flere på de
pågældende kanaler).

// Klaus

Fra : Mickey

Dato : 03-11-01 19:39

> [...]
> det er jo ikke noget statisk, men afhænger af hvilke kanaler brugerne
> opretter (og de forsvinder igen lisså snart der ikke er flere på de

er det så ikke derfor ? ;)
- ej pjat, jeg har ikke lige nogen ide om det så...

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 09-11-01 10:22

> Når man skriver /list, er det eneste man får:
>
> Channel User Name
> End of /LIST
>
> og ikke en liste over kanaler.

Det er fordi der skal være mindst 4 brugere på en kanal førend den
dukker op på listen. Antallet bliver sat ned til 2 i Debians næste
udgave af dancer-ircd.

// Klaus