PC starter selv?????????
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 03-11-01 14:55

Dav i gruppen
Jeg har et lille problem som jeg håber på at i kan hjælpe mig med

Min pc starter selv en gang imellem, men jeg har ikke installeret WOL eller
noget af det snask, så hvad kan det skyldes.

Med Venlig Hilsen
Dennis Mortensen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-11-01 20:46

Har du et almindeligt modem på? og starter den når din telefon ringer? Så
skal du ind i Bios og have slået wake on modem act fra.

Fra : Oktafat-Java

Dato : 04-11-01 19:01

> eller

Nu skriver du jo ikke lige hvilket bundkort du har?
Men på mit skulle jeg slå WOL fra i bios - og defaut var "on". Mit bundkort er: Soltek KAV-X.

Hilsen Joe