Certificate - Hvor/hvad/hvordan??
Fra : Janus

Dato : 03-11-01 14:41

Jeg har har laver en ActiveX component der køre som den skal på min egen
maskine, men virker selvfølgelig ikke på eksterne clienter (hvis jeg ligge
den ud på min server). Dette er vel fordi jeg intet certificat har til min
server - eller.

Hvordan og hvor anskaffer jeg mig et sådanne? Er der forskel på certificater
og i så fald hvilket et skal jeg have? Og er der forskel på priserne (hvis
det kan fås flere steder)?

Som det fremståer har jeg bruge for lidt forklaring for at komme videre

/Janus

Fra : Tony Fonager

Dato : 04-11-01 00:54

Læs mere på : http://www.eurotrust.dk/