strømforsyning til P4...????
Fra : Henning K. Jessen

Dato : 03-11-01 14:48

Jeg har en P4 som jeg gerne vil have flyttet over i mit gamle Aopen HX08
Tower med 300w strømforsyning...

Kan denne også bruges sammen med P4..?

jeg har hørt noget om at man skal have en speciel strømforsyning til P4.

På forhånd Tak..

--
M.v.h.

Henning

Man kan ikke lave noget Idiotsikkert, Idioter er simpelthen for
opfindsomme....!!!!!

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 03-11-01 15:46

On Sat, 3 Nov 2001 14:48:00 +0100, "Henning K. Jessen"
<popklop@vip.cybercity.dk> wrote:

> Jeg har en P4 som jeg gerne vil have flyttet over i mit gamle Aopen HX08
> Tower med 300w strømforsyning...
>
> Kan denne også bruges sammen med P4..?

HX08 kan godt bruges sammen med P4, ifølge denne side:

http://www.aopen.nl/products/housing/hx08.htm

- Thomas

Fra : Kenneth T

Dato : 03-11-01 16:45

> HX08 kan godt bruges sammen med P4, ifølge denne side:
>
> http://www.aopen.nl/products/housing/hx08.htm

Det er ikke sikkert, jeg har f.eks. et gammelt Aopen HX08 som ikke har noget
P4-stik, det er selvfølgelig også købt får der var noget der hed P4 :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 03-11-01 17:03

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev:

> Det er ikke sikkert, jeg har f.eks. et gammelt Aopen HX08
> som ikke har noget P4-stik, det er selvfølgelig også købt får
> der var noget der hed P4 :)

P4 skulle fint kunne køre uden at gøre brug af de overflødige ekstra PSU
ledninger.
De ekstra ledninger skal bare stabilisere stømtilførslen, hvilket IMO
ikke er nødvendigt, med mindre en P4 bruger mere strøm som en AMD T-Bird
1400@1600 Mhz.

--
Venlig hilsen: Rasmus.

Fra : Kenneth T

Dato : 03-11-01 18:22

> [...]
> De ekstra ledninger skal bare stabilisere stømtilførslen, hvilket IMO
> ikke er nødvendigt, med mindre en P4 bruger mere strøm som en AMD T-Bird

....okay, det anede jeg ikke :)

--
Kenneth