Windows
Fra : Ole Augustinus

Dato : 03-11-01 14:08

Hej

Jeg har format c:
Men da wosdows skal genstarte siger den
General windows beskyttelsefejl
du skal genstarte maskinen

Men den bliver ved, den kan ikke starte i fejlsikkert tilstand.

Forslag modtages meget gerne
--

Ole Augustinus
Svendborg

Fra : Ib J

Dato : 03-11-01 17:44

Prøv at starte installationen forfra.
Hjælper det ikke, må du prøve endnu en format c:

mvh
Ib J.

Fra : Ole Augustinus

Dato : 03-11-01 17:47

In article <3be41dc7$0$11604$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
ib.mj@mail1.stofanet.dk says...
> Prøv at starte installationen forfra.
> Hjælper det ikke, må du prøve endnu en format c:
>
> mvh
> Ib J.

Og hvis det ikke hjælper hvad gør jeg så, udover at slå med meget stor
hammer
--

Ole Augustinus
Svendborg

Fra : Sven

Dato : 03-11-01 22:40

> Og hvis det ikke hjælper hvad gør jeg så, udover at slå med meget stor
> hammer
> --
>
> Ole Augustinus
> Svendborg
> http://home1.tele.dk/ole/
> mailto:ole@post1.tele.dk

Så prøver du at installere Windows med mindst muligt hardware i PC'en, dvs.
CPU, RAM og grafikkort. Alt andet pilles ud. Gå derefter i BIOS og load
default settings, så det ikke er en for hidsig ramtiming der ødelægger
installationen.
Når Windows så er installeret, kan du isætte dine andre hardware enheder, og
måske trimme lidt i BIOS igen.

Sven