premien kom till slut
Fra : Henric

Dato : 03-11-01 12:10

FYI: Jag fick min lina till slut från http://www.fangstrapport.dk/ .
Det var trevligt att man till slut höll vad som utlovats och skickade linan.
Tackar för det.
/H

Fra : Simon...

Dato : 03-11-01 17:01

der var vidst nogen problemer med præmierne, de ville blive udsendt omkring
nytår synes jeg jeg fik en email om... ?
jeg mangler stadig min præmie for havfisker i aug.... men regner da med den
kommer ved jul ?

mvh.Simon

Fra : vm acoustics

Dato : 04-11-01 09:34

Hej,
jeg har i går mdtaget min præmie for august. Det var ganske vist ikke den
rigtige præmie ( et fluehjul + flueline i stedet for et sæt med stang og
hjul + måske line) og der var heller ikke nogen line med som der burde, men
jeg taget det blot til efterretning.

mvh
Lars

Fra : Simon...

Dato : 04-11-01 18:30

så er det bare mig de ikke kan li :(
-Simon

Fra : Simon...

Dato : 05-11-01 13:39

> [...]
> rigtige præmie ( et fluehjul + flueline i stedet for et sæt med stang og
> hjul + måske line) og der var heller ikke nogen line med som der burde,
så har jeg også modtaget cirka halvdelen af min august præmie, 2x110m
fireline (ja 2 små spoler ??) - jeg mangler stadig en bog om havfiskeri...
det er lidt ærgeligt egenligt, den ville jeg gerne læse her inden stor
torske sæson.. nå men det kan jo være den kommer ?

knæk og bræk allesammen !

mvh.Simon

Fra : vm acoustics

Dato : 05-11-01 16:43

Jeg har netop modtaget stangen som jeg manglede
Så mon ikke din manglende præmie også kommer.

Fra : Simon...

Dato : 05-11-01 18:17

jo den kommer også når de får den hjem siger Per Gylling, så den er fin nok
:)
mvh.Simon

Fra : Simon...

Dato : 05-11-01 18:18

hvad var det for en stang du vandt ? loop black line ?
hvis du ikke vil have den vil jeg gerne give 500 bobs for den,
gik og ville købe en blueline men det hele skal sku prøves :))

Fra : Rikard Jensen

Dato : 05-11-01 18:38

Hej Simon & andre

Jeg har idag modtaget min præmie for mede/specimen i august.

Jeg fik en lækker video om laksefiskeri i umba og - en bog om havfiskeri!!

Lidt rigelig langt fra den præmie jeg var blevet lovet: skjorte og bog om
søfiskeri.

Alt-i-alt er jeg dog godt tilfreds, idet vi ikke må glemme at det er et ulønnet
projekt.

Der har været en del knas med præmierne på det seneste, men de ville starte på
en frisk fra årsskiftet.

mvh

Rikard

--
Posted from stassen.k-net.dtu.dk [130.225.71.227]

Fra : Simon...

Dato : 06-11-01 14:18

hey, du har min bog :)
-Simon

Fra : Simon...

Dato : 06-11-01 14:19

og så lige en ting til, det kan godt være det er ulønnet, osv. ... men lover
man noget skal man holde det, og retfærdigt nok skal det lige siges jeg
modtog en mail hvor der stod de var forsinkede, indtil omkring jul (mindes
jeg har sagt det før) - og jeg har ikke villet sige noget før den tid...

mvh.Simon