Asus A1 1300-20 hos Computer City ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-11-01 10:41

Er der nogen der har erfaringer med det tilbud, Asus A1 1300-20
bærbar pc, som Computer City har for tiden ?

Kan ses på annoncen på
http://www.computercity.dk/annonce/CC_011101.pdf

Min egen erfaring, som kun kommer fra et kortvarigt besøg hos
Computer City ved Nordhavn station, består i at jeg ikke syntes
at skærmen stod helt så "klart og lysende" som på de omkring-
stående bærbare, Compaq, HP og Fuji-Siemens. Men det ser
ud som om at den har en fornuftig pris i forhold til de gode speci-
fikationer. Desuden er jeg heller ikke så vild med designet,
specielt ikke med det halvgennemsigtige tastatur.

Claus

Fra : -=Madsen=-

Dato : 03-11-01 15:49

Hvis du vil ha en Asus A1, så har noteman et bedre tilbud, med en ægte P3
750 Mhz. til næsten samme penge

http://www.noteman.dk/nb-beskrivelse/asus.asp