Vaccination
Fra : Mette B

Dato : 03-11-01 09:17

Hejsa.

Mine to indekatte blev vaccineret i går og i dag er de helt groggy, de vil
kun spise lidt og ellers sidder/ligger de og hænger lidt. Er dette normalt?
Eller hvordan reagerer jeres katte på en vaccination?

Mvh Mette og
Choko & Creamy (som er meget sløve)

Fra : Birgitte

Dato : 03-11-01 12:11

Hej Mette
Der er stor forskel på hvordan killinger reagere med vaccinationer.
Nogle bliver sløe et par dage hvor andre mærker du intet på.
Hvis killingerne ikke spiser og drikker normalt efter 2 dage vil jeg tage
kontakt med dyrlægen igen.
Mange missehilsner fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Mette B

Dato : 03-11-01 13:29

Hejsa
Det er to voksne katte jeg har fået vaccineret og jeg havde hørt om at
killinger godt kunne blive lidt sløje, men jeg synes det var lidt mærkeligt
at to voksne katte blev så trætte og sløje. Men heldigvis er de ved at
kvikke lidt op nu og de har begge spist og drukket lidt, så jeg håber at de
snart bliver sig selv igen.
Mvh Mette.

Fra : Birgitte

Dato : 03-11-01 14:30

Reaktionen ved vaccination gælder også voksne katte.
Der er jo også forskel på vaccinationer.
Men det lyder da godt, at de begge nu ser ud til at være i bedring

---

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 03-11-01 22:39

Da jeg fik vacineret Lille Mis kunne man intet mærke på ham, men da jeg fik
Keshna vacineret i torsdag sov hun stort set resten af dagen, hvilket er
første gang i de 3 uger vi har haft hende. Så jeg havde egentlig selv tænkt
på at spørge om det samme så det var helt rart at læse at det var helt
normalt.

Camilla Christiansen

Fra : Kate

Dato : 03-11-01 23:30

Johan og Sofie bliver også lidt sløve når de bliver vaccineret. Jeg hat
aldrig synes det var meget, men bare at de var lidt mere stille dagen
efter. Jeg har altid formodet at både vaccinationen og hele det opbrud
det er at blive stoppet ind i en kasse, sat ind i en bil, kørt væk, ud
af kassen, nogle fremmede hænder overalt på en, ind i kassen og bilen
igen og endelig hjemme i sine egne trygge omgivelser. Puha, så bliver
man altså træt

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Mette B

Dato : 04-11-01 10:24

Hejsa
Det var rart at læse at det er helt normalt at kattene er lidt trætte efter
en vaccination. Man bliver bare lidt nervøs når de små pus ikke har det
godt... I dag er de dog begge helt sig selv igen og appetitten fejler
ingenting (som den plejer )
Mvh Mette

news_E7.2039$Gf7.560505921@news.orangenet.dk...