Reservedele til bærbar Chicony MP-975A
Fra : Flemming

Dato : 03-11-01 00:34

Hej NG
Jeg arbejder på at reparere en defekt bærbar Chicony. Der er en løs
forbindelse på et print eller i et internt stik. Skærm og HD er i orden.
Er der nogen der har kasseret en sådan og samtidig vil af med den er jeg
meget interesseret?
Hvor køber man et godt og billigt batteri til en sådan?
Er der nogen der har prøvet at bygge en DC-DC adapter 12 V til 19 V?
Hilsen
Flemming

Fra : Zorilla

Dato : 03-11-01 01:41

Eneste forhandler jeg kender til Chicony er SD Data i Vejen.
Desuden sælger Noteman også Chicony.

Peter