Logitech cordless dobbeltklikker
Fra : Henning Larsen

Dato : 02-11-01 20:14

Jeg har en Logitech Mouseman Cordless (ikke optical) som er begyndt jævnligt
at lave dobbelt-klik selv om jeg kun klikker een gang. Det gælder både
venstre og højre knap, men ikke hjul-knappen og tommelfinger-knappen. Det er
som om den registrerer både tryk og slip som klik, som derved bliver til et
dobbelt-klik. Det er som sagt kun en gang imellem, vel ca. hver femte gang i
snit.

Er der nogle bud på en årsag?

mvh
Henning Larsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-11-01 20:21

"Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> wrote in message
> [...]
et
> dobbelt-klik. Det er som sagt kun en gang imellem, vel ca. hver femte gang

Jeg vil gætte på at den er ved at være lidt lidt måske. Men det kan da også
være forkert klikke teknik. Men den hade jo ikke gjort det før....

Du kan få en ny, hvis du ringer til Logitech.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 02-11-01 22:47

"Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> skrev
> [...]
til et
> dobbelt-klik. Det er som sagt kun en gang imellem, vel ca. hver femte

Jeps. Et kendt problem med visse modeller. Har selv haft en Cordless mus
med samme problem, og før det tre pilot-mus. Hvis den stadig er omfattet
af garantien (5 år på cordless svjh), så få den byttet.

mvh
Peter