Tegner i forkerte lag (rettes det nemt?)
Fra : Henry Jørgensen

Dato : 02-11-01 19:47

Autocad 2000

Hvis man er kommer til at tegne en del i den forkerte lag (layer) i Autocad
2000, alså for eksempel laver en målsætning i lag A$9MM
men glemmer at skifte lag når man tegner viderer på forekskl. indv. mure som
skulle egentlig skulle være tilknyttet et anden lag.
Kunne jeg godt tænke mig at vide om der er en nem metode til at få det man
har tegnet i den forkerte lag knytter til en anden lag.

på forhånd tak

Med venlig hilsen

Henry

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 04-11-01 18:02

Klik på dem så de får de blå gribs og vælg derefter det lag det skal flyttes
op på i "Layer drop down boxen"

For at udvælge flere ting som skal på samme lag kan du højreklikke med musen
og bruge "Quick Select"

Med venlig hilsen
Edwin Elowsson
Giben Scandinavia as

***
Edwin Elowsson, 55°56,483' North, 8°46,599' East, http://www.elowsson.dk

My favorite command in AutoCAD is <QUIT> (followed by BEER)...
***