ADSL? Holder det?
Fra : René Lindholm Cordtz

Dato : 02-11-01 17:23

Jeg kunne godt tænke mig at høre om andres erfaringer med TDC ADSL. Vi har
nemlig bestilt denne service, og det ville være rart at høre om det holder.
Er det virkelig som hurtigt som lovet? Nu er jeg jo vant til 56K modem, så
jeg vil nok kunne mærke en forskel. Men hvad med alt det andet? Styrer det
eller er det bare spild af penge? Har andre haft dårlige erfaringer? - eller
er det bare som det skal være.

Mvh René

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 02-11-01 17:47

Min Pro@ccessADSL styrer. Men det afhænger jo af, hvad man er vant til.

Er du vant til 56K, vil du nok blive glad med en hvilken som helst ADSL.

Fra : HKJ

Dato : 02-11-01 18:14

> [...]
> jeg vil nok kunne mærke en forskel. Men hvad med alt det andet? Styrer det
> eller er det bare spild af penge? Har andre haft dårlige erfaringer? -

Hastigheden er kun den ene parameter og ikke nødvendigvis så vigtig*. Den
anden parameter er at du ALTID er på nettet, det giver en helt anden måde at
bruge nettet på.
Det jeg har set med ADSL (Både Cybercity og TDC), har bare virket, og de
gange hvor jeg har set på download hastigheden har den været ok.

*Hvis du kun sjældent skal hente store filer kan du bare lade computeren
gøre det når du ikke skal bruge nettet til andet.