Erfaringer med refill af printer tonerpatr~
Fra : A. Hojgaard

Dato : 02-11-01 15:40

Hej i gruppen

Har nogen her erfaringer med refill af tonerpatroner til printere?

Jeg har en tom patron af typen EP-L til en Canon LBP-4 PLUS og skal have en
fuld.

Hvad gør man smartest?
Køber man en ny patron af alternativt mærke? Køber man et refill-sæt?

Gode råd og links til billige forhandlere af et af ovenstående modtages med
kyshånd.
vh
anders

Fra : JNE

Dato : 02-11-01 17:01

Prøv www.refillshoppen.synonym.dk de kan skaffe til alle printere

MVH
JNE

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-11-01 17:36

> Prøv www.refillshoppen.synonym.dk de kan skaffe til
> alle printere

Jeg har prøvet ovenstående og denne:
http://www.doninkjet.synonym.dk/

Sidstnævnt, synes jeg, er den bedste.
Bedre forklaringer og bedre udstyr til at udføre indgrebet!

Mvh.
Mikael

Fra : Jesper Sloth

Dato : 02-11-01 21:58

> [...]
> Køber man en ny patron af alternativt mærke? Køber man et refill-sæt?
>
> Gode råd og links til billige forhandlere af et af ovenstående modtages

Hej

Så er der også lige den her

http://www.trykspar.dk/

Mvh

Jesper

Fra : Jesper Sloth

Dato : 02-11-01 22:01

> [...]
> Køber man en ny patron af alternativt mærke? Køber man et refill-sæt?
>
> Gode råd og links til billige forhandlere af et af ovenstående modtages

P.S.

Dine patroner må ikke køre helt tomme/tøre så er det næsten umuligt at få
det til virke igen, påfyld endelig i god tid.

Mvh

Jesper

Fra : Michael Sørensen

Dato : 04-11-01 14:55

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk> skrev i en meddelelse

> en

Hej...

Nu skal det vel lige med at det er en laserprinter der spørges om, så alt
vedr.
blæk refill-sæt er vel lidt uaktuelt

--
med venlig hilsen - best regards