vip.CYBERCITY nede?
Fra : Veritas

Dato : 02-11-01 12:23

tjah... såvidt jeg forstår skulle arbejdet på cybercitys post server iflg
deres bot være færdigt klokken 7.00 i morges... men det trak ud til klokken
8.00 iflg en ny update fra botten....

nu er klokken 12... der er ikke kommet mere info og mailen virker fandme
stadig ikke... kom da i det mindste med en forklaring... eller dvs... en
update... tag jer sammen, cc. det er sgu for tyndt at lade os hænge her i
mørket. det er jo supernederen ikke at kunne sende og modtage emails.. jeg
håber ikke dette er udtrykket for en ny linie fra cc's side (eller dvs. en
gammel... for 1½-½ år siden virkede VIP jo fandme heller aldrig når man
skulle bruge den) det kunne måske være en ide at opdatere lortet udenfor
norm. arbejdstid eller gøre det HURTIGT).

/J

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 02-11-01 12:21

"Veritas" <you-wont-need-to-know-it@jedi.mind.trick> wrote in message

Taget fra Cybercity List-Info:
Arbejdet med at opgradere vores postservere trækker desværre

yderligere ud.

Det vil igen være muligt at sende post via vip.cybercity.dk

fra klokken 12:00, dog vil modtagelse post for enkelte kunder,

være påvirket frem til klokken 15:00.

Vi beklager de gener det medfører.

Med venlig hilsen

Cybercity.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Veritas

Dato : 07-11-01 14:09

"Simon H. Pedersen" <spam@kokainum.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det vil igen være muligt at sende post via vip.cybercity.dk
>
> fra klokken 12:00, dog vil modtagelse post for enkelte kunder,

simon, jeg kan osse godt læse :)

men 1200 updaten var altså den første der kom i fire timer... desuden kom
der en kl 8 med at det hele trak ud en halv times tid og så intet mere...
...... welll jow kl 1200 kom der så en update, er det ikke lidt fladt?

/J