Beocom 6000 - koder
Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-11-01 10:38

Er der nogen der kender de skjulte koder og genveje i en Becom 6000?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Thomas Kiel Rasmusse~

Dato : 02-11-01 12:01

Karsten Jensen wrote:

> Er der nogen der kender de skjulte koder og genveje i en Becom 6000?
Hvad skulle disse koder kunne? (overvejer selv at købe telefonen.)

--
-= Thomas Kiel Rasmussen =- -= kiel@daimi.au.dk =-

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-11-01 19:50

On Fri, 02 Nov 2001 12:00:59 +0100, Thomas Kiel Rasmussen
<kiel@daimi.au.dk> wrote:

> [...]

Jeg ved der findes nogen til bla. at kunne se hvor meget man har talt
i telefonen, standbytid, opladetid, osv...

>Hvad skulle disse koder kunne? (overvejer selv at købe telefonen.)

Det fortryder du ikke. Specielt er det dejligt med lang taletid, stor
rækkevidde og nummerviser.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Rex

Dato : 04-11-01 22:43

Jeg har selv 4 af de telefoner og kunne aldrig finde på at skifte...

-Rex

news3but8to9ei372khu8ic5crko82732n2h@4ax.com...

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 05-11-01 14:41

Jeg kan ikke forstå jer. Jeg synes alene formen på den telefon er helt
misforstået. Men det er jo smag og behag.

Vh, Lars

Fra : Hans O. Mouridsen

Dato : 06-11-01 20:29

Jeg syntes også denne telefon er for sej... Er den bedste trådløse tlf. jeg
endnu har prøvet...

Fra : Thomas Kiel Rasmusse~

Dato : 07-11-01 11:46

Karsten Jensen wrote:

> Det fortryder du ikke. Specielt er det dejligt med lang taletid, stor
> rækkevidde og nummerviser.

Kunne ikke lade være med at købe den i fredags .
Må nok sige at den overrasker positivt i forhold til den gamle Doro
trådløse jeg har som både skratter og løber hurtigt tør for batteri.

Udover en god lydkvalitet og ingen skratterier er det næsten også den
eneste trådløse telefon som ikke ligner en forvokset billig
plastic-mobiltelefon (syntes jeg).

Så kort sagt: Du har ret, det fortryder jeg ikke.

--
-= Thomas Kiel Rasmussen =- -= kiel@daimi.au.dk =-

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 12-11-01 21:37

Er der nogen i denne tråd der er venstrehåndede?

Min umiddelbare mening om håndsættet er, at det er fuldstændig
håbløst designet for venstrehåndede - det ligesom drejer til den
forkerte side.

Jeg har ikke selv telefonen, men har kigget lidt efter den. Udseendet
er jo lækkert som så meget andet fra B&O.

Kan nogen venstrehåndede dele ud af deres erfaringer med
håndsættet?

/Jakob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-11-01 22:04

"Jakob Jeppesen" <pause@acoustics.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Min umiddelbare mening om håndsættet er, at det er fuldstændig
> håbløst designet for venstrehåndede - det ligesom drejer til den
> forkerte side.

Det er selvfølgelig ikke optimalt, men de venstrehåndende jeg kender kan
godt bruge fx en telefon med højre hånd

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 13-11-01 11:37

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

> Det er selvfølgelig ikke optimalt, men de venstrehåndende jeg kender kan
> godt bruge fx en telefon med højre hånd

Jamen det kan jeg da også Jeg kan også godt skrive med
højre hånd, men det ligner noget der er skrevet af en 3 årig.

Pointen er ikke om det kan lade sig gøre, men snarere om det
komfortabelt. Jeg vil helst holde røret i venstre hånd - det er
ligesom det mest naturlige for mig.

/Jakob