Hvilken switch - tre forskellige at vælge ~
Fra : Jimmy

Dato : 02-11-01 08:53

Hej

Jeg står og skal købe en switch men ved ikke om de billigste også er de
dårligste?

Mit krav er blot at de kører 10/100, minimum 8 porte og ikke har blæser.

Jeg har fundet tre billige:

eTen
EW-308R
478 kr

Cnet
CNSH.800 SOHO
579 kr

Surecom
SU-EP-808X-R
583

Er der nogen der ved om disse er OK og hvilken jeg skal vælge?

Tak, Jimmy

Fra : Thïngmand

Dato : 02-11-01 09:45

> Er der nogen der ved om disse er OK og hvilken jeg skal vælge?

Jeg har ingen erfaringer med de nævnte, men jeg kan klart anbefale denne
her:

http://www.trendnet.dk/home/specs.asp?11

fra TrendNet. Den koster 563 kr. med 8 porte og har ingen blæser.

Den kører bare der ud af og bliver ikke engang lun...

Fra : Thïngmand

Dato : 02-11-01 09:48

> Jeg har ingen erfaringer med de nævnte, men jeg kan klart anbefale denne
> her:
> http://www.trendnet.dk/home/specs.asp?11

UPS! Det var selvfølgelig den her jeg mente:

http://www.trendnet.dk/home/specs.asp?28

- den koster 650 kr., så jeg kan se at den er noget dyrere end dem du
fremlagde. Jeg vil dog mene at den er alle pengene værd.

Jeg kan også kun anbefale at købe den på ovenstående adresse - jeg bestilte
den om eftermiddagen, og havde den med posten næste morgen! (35 kr. i fragt,
uanset antal)

Fra : Lars

Dato : 02-11-01 10:07

Jeg ville til hver en tid vælge 3COM, men så snaskker vi også 1000,- og
opefter.

Fra : Nikolaj Bardram

Dato : 02-11-01 21:55

Har du et link til den til 478.- ?
Mvh. Nikolaj

Fra : Jimmy

Dato : 02-11-01 13:03

> Har du et link til den til 478.- ?

www.edbpriser.dk under Netværk og LAN-Switch

Hilsen Jimmy

Fra : jbf

Dato : 02-11-01 13:19

> www.edbpriser.dk under Netværk og LAN-Switch

Hvad med SATechnetworks 8 port switch 449 kr?
http://www.satech.dk/lanwanprodukter.php?ProductID=15

Fra : Jimmy

Dato : 02-11-01 13:51

> Hvad med SATechnetworks 8 port switch 449 kr?
> http://www.satech.dk/lanwanprodukter.php?ProductID=15

Havde overset den

Har lige skrevet til firmaet efter nogle tech specs da der intet står om
den.

Hilsen JImmy

Fra : Søren Friis

Dato : 02-11-01 17:10

Den kan anbefales!!

Har selv købt den og den virker bare super!

/SF

Fra : Uni Bull

Dato : 02-11-01 23:11

"Jimmy" <stuffy@hotmail.com> proklamerede in news:5hsE7.24$TB.720
@news.get2net.dk:

> [...]
> dårligste?
>
> Mit krav er blot at de kører 10/100, minimum 8 porte og ikke har blæser.

Det er i virkeligheden rygende ligegyldigt hvilken en du vælger.
Der er ikke muligheder for specifik portopsætning på nogen af dem alligevel
- og det er der heller ikke nogen normal-brugere der har brug for.

--
Uni Bull
København K