kommunikationsbrist mellem printer og div.~
Fra : Kasper Jensen

Dato : 01-11-01 21:57

Jeg har haft en Canon LBP-460-printer i flere år, men jeg kan ikke længere
udskrive fra bl.a. Internet Explorer og Outlook Express. Hvis jeg vælger at
udskrive fra Internet Explorer sker der intet (udskriftsstyring bliver i
hvert fald ikke vist i nedre højre hjørne af skærmen og printeren foretager
sig ikke noget); programmet fortsætter derimod, som om intet var sket. Til
gengæld har jeg ingen problemer med at udskrive fra Word, så problemet
bliver delvist løst ved, at jeg kopierer mails og internetsider ind i Word,
men det er ikke en holdbar løsning i længden (og jeg kan ikke finde ud af at
kopiere dokumneter skrevet i Adobe Acrobat (hvis dette altså lader sig gøre)
over i Word). Hvis jeg vælger at bruge kopiknappen på min HP Scanjet
2200c-skanner, angiver programmet, at der ikke er installeret nogen printer.
Jeg har flere gange geninstalleret printeren, men det hjælper ikke (den er
valgt til standardprinter).

Jeg håber på, at der er et flink menneske, som kan skære det ud i pap for
mig, hvordan jeg kan løse problemet.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Kasper
kasperjensen@post.tele.dk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-11-01 10:43

"Kasper Jensen" <kasperjensen@post.tele.dk> wrote in message news:6DiE7.2$km.40345@news1...
> Jeg har haft en Canon LBP-460-printer i flere år, men jeg kan ikke længere
> udskrive fra bl.a. Internet Explorer og Outlook Express.

SNIP ....

> Hvis jeg vælger at bruge kopiknappen på min HP Scanjet
> 2200c-skanner, angiver programmet, at der ikke er installeret nogen printer.

Jeg har selv samme type printer.

Har du scanneren tilsluttet parallelporten og printeren tilsluttet
gennem scanneren?

Jeg har haft problemer, hvis der "sidder" noget mellem printeren
og pc'en. Hvis jeg f.eks. sætter et zip-drev mellem meddeler
printerdriveren at der ikke er tilsluttet en printer.
Hvis scanneren sidder som mellemled, så prøv at fjerne den og
se om det så virker fra alle programmer.

/Jakob

Fra : Kasper Jensen

Dato : 02-11-01 15:34

"Jakob Jeppesen" <pause@acoustics.auc.dk> skrev i en meddelelse

>Har du scanneren tilsluttet parallelporten og printeren tilsluttet gennem
scanneren?

Printeren er tilsluttet direkte til PC'en, så det er ikke det, som der er
galt...