lotitech mouseman ryster
Fra : dommer

Dato : 01-11-01 21:01

Jeg har en logitech mouseman BD53 og har et problem. Til tider står
musemarkøren og ryste eller vibrerer uden at musen fysisk bevæger sig. Det
er små meget hurtige rystelser og meget iriterende... er der nogen der har
oplevet det, eller bare har en idé til en løsning?

ville glæde mig meget!

Fra :

Dato : 01-11-01 22:13

Gør min også, det er en fejl fra logitech's side.

Mvh

Jan

Fra : Peter Werner

Dato : 01-11-01 23:03

> [...]
> er små meget hurtige rystelser og meget iriterende... er der nogen der har
> oplevet det, eller bare har en idé til en løsning?

Det kan godt skyldes underlaget, min har samme problem på bestemte underlag.
Jeg går udfra det er en optisk mus?
Prøv at se om det hjælper

Fra : Søren Friis

Dato : 01-11-01 23:15

Det er ikke bare fordi det er en I-Feel mus =)

En af dem der SKAL ryste??

/SF

Fra : Jesper Kock

Dato : 02-11-01 20:57

Jeg havde samme problem med min optiske Ifeel, problemet forsvandt da jeg
skiftede til et bedre underlag (surface1030 musemåtte).