Opdatering af bios på ECS-K7S5A ?
Fra : Christian Fisker

Dato : 01-11-01 18:59

Hej NG.

Er der nogen der kan hjælpe med subj. ?

På ECS' hjemmeside kan jeg godt finde den nyeste bios, men jeg ved ikke
hvilket program jeg skal bruge til opdateringen.

Min MB manual siger, at jeg skal bruge den nyeste version af det medfølgende
program "AMI8xx.exe", hjemmesiden giver mig valgmulighederne mellem
programmet "aminf326.exe" til en AMI-bios eller "awd801.exe" til en
Award-bios (K7S5A2).
- men der står ikke noget om, hvilken type bios, jeg downloader.

Håber I kan hjælpe!
(Det skulle jo nødigt gå galt )

Mvh.
Christian Fisker

Fra : Rasmus Kastoft-Chris~

Dato : 01-11-01 23:22

Du skal bruge aminf326! i dosen skriver du Aminf326 også navnet på romen
f.eks 10115.rom eller hvad den nu hedder (Aminf326 10115.rom) også skal du
bare følge de instrukser der kommer!!