Panik -- RAM funker ikke!
Fra : Nielsen, K.

Dato : 01-11-01 17:01

Hjælp!

Jeg har netop købt en ram-klods og den sidder korrekt i, for det har jeg
tjekket grundigt, MEN, jeg får ikke nogen melding om at der nu er 256 mb ram
i (har netop købt yderligere 128 mb sd pc 133 ram).

Hvad kan være galt? Skal man ind og ændre noget i bios eller hvad.....?
Indtil videre har jeg åbnet maskinen, sat ram-klodsen fast, lukket maskinen,
startet den op, men der er intet der indikerer at der sidder en ram-klods i.
Er der andre ting man skal gøre i forbindelse med den form for opgradering.?

Please help

Kenneth Nielsen

nielsen@nielsen.ms

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 01-11-01 18:10

On Thu, 1 Nov 2001 17:01:22 +0100, "Nielsen, K."
<nielsen@REMOVETHISnielsen.ms> wrote:

> [...]
> Er der andre ting man skal gøre i forbindelse med den form for opgradering.?

Nøh. Prøv at lade den nye RAM-klods sidde alene og se hvad det sker.
Hvis det virker, så har dit bundkort måske nogle begrænsninger med
hensyn til kombinationer af RAM-klodser. Prøv at se i din manual.

- Thomas