faq vedr. PCI programmering
Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 01-11-01 16:21

Hejsa

Jeg sidder og er i gang med driver programmering på et PCI kort. Problemet ligger så i, at jeg ikke kan finde noget dokumentation vedr. PCI på nettet. Specificationerne skal man jo betale for ved www.pcisgi.com.

Det storer spørgsmål er om der er nogle af jer der kender til nogle websider vedr. PCI programmering og evt. forklaring samt specs. for PCI-bus'en. Og her tænker jeg bl.a. på specifikationerne til de forskellige registre som for eks. CMR og status reg.

Det ville være vildt fedt, hvis der er nogle der kan hjælpe mig med ovenstående.

Dennis

Fra : Jens Koldbaek

Dato : 01-11-01 21:21

<digger1@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
registre som for eks. CMR og status reg.

> Det ville være vildt fedt, hvis der er nogle der kan hjælpe mig med

Måske kan dette link hjælpe dig:
http://www.cs.arizona.edu/computer.help/policy/DIGITAL_unix/AA-Q7RQC-TE_html
/pcibus1.html

MVH
Jens Koldbæk

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 01-11-01 22:08

> Måske kan dette link hjælpe dig:
> [...]

Den havde jeg desværre fundet, men ellers tak for hjælpen. Det jeg søger er PCI specs. eller faq. vedr. disse.

Dennis