Rod med opsætningen.
Fra : S.Jensen.

Dato : 01-11-01 15:39

Hej Nyhedsgruppe.
D. 31-10.
HJÆLP, - jeg er lige gået fra Tele.dk til Stofanet.dk. Her var en teknikker
for at sætte det op for mig, da jeg ikke har særlig meget forstand på Pc-er,
andet end til sjov og skrive breve. Al teknik og opsætning er jeg ikke god
til. Men kan dog forstå en besked, hvis man taler med almindelige danske
ord, altså ikke Pc-sprog.
Mit problem er:
Når jeg åbner mit Outlook Express 5 , og går i "Funktioner" ,
"Send og modtag"
, "Send og modtag alle" og prøver at hente post, står der:
1)."Etablerer forbindelse til mail1. o.s.v." " Sender 1 meddelelse via mail1
o.s.v." "Mislykkes." "Lokalnet(LAN)." ("mail1."osv. er min nye stofanet
e-mail-adresse).
2). "Kontroller, om der er nye meddelelser på mail1 o.s.v". "Mislykkes".
3). Der sker så det samme på min gamle e-mail-adresse "Tele.dk.", hvor der
også står "Mislykkes".
(Jeg har slettet Modemet til Tele.dk. i kontrol-panelet).

Når jeg så lukker "Outlook" og logger på "Stofanet.dk" internet og går i
"Funktioner", "Post og nyheder", "Læs post", og henter post, sker der det at
punkt 1). Fuldført.
Punkt 2). "Modtager meddelelser xxx af 611." "Mislykkes". (Selv om jeg
modtager ca. 200 e-mails. Og jeg får e-mails helt tilbage fra d. 20 i denne
måned, selv om jeg har hentet dem, både den 21, 22, 23 o.s.v. Hvad sker
der? For hver dag kommer der ca. 100 - 150 e-mails mere på, men jeg modtager
ikke dem alle?
Punkt 3). Mislykkes. Punkt 4). Fuldført.
Når jeg så går om til Fejl, står der bl.a.: Fejlnr: 0x800CCC0F
Fejlnr:
0x800CCC79
Fejlnr:
0x800CCC79.

Er der en der kan hjælpe mig, for det er vel nok trættende, hver dag at
modtage flere hundrede e-mails, og mange af dem dubletter.
D. 1-11.
Det kunne ikke lykkes at sende e-mailen til hverken "tele.dk.nyhedsgruppe"
eller "stofanet.dk.nyhedsgruppe".
Derfor installerede jeg igen forbindelsen til "tele.dk" (da jeg ikke har
opsagt den endnu) og kom igennem.

Hilsen Susanne.

Fra : Martin Schultz

Dato : 01-11-01 15:49

"S.Jensen." <sogd@post10.tele.dk> writes:

> [...]
> andet end til sjov og skrive breve. Al teknik og opsætning er jeg ikke god

Det er den forkerte gruppe du poster til. Du kan læse hvilken gruppe der er
mest egnet på www.usenet.dk men det vil nok være nemmere at kontakte din
internet udbyders support linie og få dem til at hjælpe dig.