OWL -> MFC
Fra : Mogens Elneff

Dato : 01-11-01 13:12

Hej.

Jeg sidder med noget OWL source-kode, som jeg gerne vil have oversat til
MFC, således at jeg kan kompilere v.h.a. MS Visual C++ 6.0.
Findes der noget værktøj til en sådan oversættelse eller evt. nogle tips og
tricks til hvorledes det gøres på Internettet?

/Mogens.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 01-11-01 17:09

"Mogens Elneff" <me@pc.dk> wrote in message news:9rre7g$730$1@sunsite.dk...

> Jeg sidder med noget OWL source-kode, som jeg gerne vil have oversat til
> MFC, således at jeg kan kompilere v.h.a. MS Visual C++ 6.0.

Du nævner to ønsker:
* At flytte programmet fra OWL til MFC
* At compilere programmet med MS Visual C++ V6.0

Hvis det er det sidste, der er det vigtigste kan du måske bruge OWL Next
Se
http://owlnext.sourceforge.net/

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mogens Elneff

Dato : 02-11-01 14:15

Hej navnebror.

Takker mange gange for svaret.
Dog kan jeg ikke anvende OWL Next, da min kunde udelukkende vil anvende MS
produkter.

M.v.h. Mogens Elneff.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 02-11-01 14:31

"Mogens Elneff" <me@pc.dk> wrote in message news:9ru69g$m0p$1@sunsite.dk...

> Dog kan jeg ikke anvende OWL Next, da min kunde udelukkende vil anvende MS
> produkter.

Fint nok - bare han betaler :)

Venlig hilsen

Mogens Hansen