CD tower
Fra : Claus Jensen

Dato : 01-11-01 11:28

Er der nogen der ved hvor man køber en sådan til eks.6 cd'er.
Mvh
Claus Jensen

Fra : Klaus

Dato : 01-11-01 13:09

Claus Jensen wrote:

> Er der nogen der ved hvor man køber en sådan til eks.6 cd'er.
> Mvh
> Claus Jensen

Prøv DANBIT :

   http://www.danbit.dk/kat2001/2104.phtml

/klaus

Fra : Betin@

Dato : 01-11-01 15:08

In article <3BE13B4B.51BEDDD2@mail.uni2.dk>, p1028820ns@mail.uni2.dk
says...

> Prøv DANBIT :
>
>    http://www.danbit.dk/kat2001/2104.phtml

Taget fra Danbit's betingelser:

Priser: De i kataloget anførte priser gælder for henholdsvis 1-5 stk. /
6 stk. og derover. Priserne er orienterende excl. moms og
forsendelsesomkostninger. Ifølge Købelovens bestemmelser er salg til
private derfor ikke tilladt.

Så med mindre Claus Jensen kan købe dem gennem et firma, er det link
nok ikke så interessant.

Betin@

Fra : Klaus

Dato : 01-11-01 15:34

"Betin@" wrote:

> Så med mindre Claus Jensen kan købe dem gennem et firma, er det link
> nok ikke så interessant.
>
> --
> mvh
> Betin@

Læste du hans email adresse ?

/klaus

Fra : Betin@

Dato : 01-11-01 16:18

In article <3BE15D72.8ABC6FA6@mail.uni2.dk>, p1028820ns@mail.uni2.dk
says...
> Læste du hans email adresse ?

Næ, jeg læste indlægget.

Betin@

Fra : Klaus

Dato : 01-11-01 16:27

"Betin@" wrote:

> In article <3BE15D72.8ABC6FA6@mail.uni2.dk>, p1028820ns@mail.uni2.dk
> [...]

Iflg email adressen er det offentlig institution/virksomhed.

Bortset fra det kan varen også fås hos Zitech....

/klaus

Fra : Klaus

Dato : 02-11-01 10:38

Claus Jensen wrote:

> Er der nogen der ved hvor man køber en sådan til eks.6 cd'er.
> Mvh
> Claus Jensen

Det er meget nemmere at sætte en god stor disk i en udtjent PC'er - det
giver plads til 50-100 CD'ere.

/klaus

Fra : Claus Jensen

Dato : 02-11-01 11:38

Tak for hjælpen.
Klaus har fuldstændig ret med en stor disk, men når de der skal betale nu
vil have et tower, og ikke vil lytte, så får de deres vilje.
Tak for hjælpen med links til de rette steder, og ja jeg arbejder ved en
kommune.
Venlig hilsen
Claus Jensen