sejlbåd max 2.10 bred ?
Fra : Thomas Hjorth

Dato : 01-11-01 09:33

Er der nogle der har kendskab til sejlbåde med en max brede på 2.10 M ?
Da jeg ikke har mulighed for en breder havneplads må min næste båd
ikke være breder.
Jeg kender kun til Junker 22 der er smallere er der andre?

mvh
Thomas Hjorth

Fra : fiduusen.dk

Dato : 01-11-01 14:02

f.eks.

RJ 85 er 2.05m (se http://www.rj85.mobilixnet.dk/)

check de forskelliges klassers hjemmesider f.eks. www.sejlsport.dk

hilsen
Bjarne Duus - www.fiduusen.dk
(eller se mine sejlerlinks på http://www.fiduusen.dk/links/sejlsport.html)

Fra : fiduusen.dk

Dato : 01-11-01 14:02

f.eks.

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-11-01 14:25

Isang tao pinangalanan Thomas Hjorth nagsulat :

Safir er 1,97m http://www.safirforbundet.com/
Rj85 er 2,05m http://www.rj85.mobilixnet.dk/
Stortriss er 2,0m http://www.sailguide.com/Triss_stor.htm

Du kan finde mange flere på http://www.sailguide.com
Hvor du kan sortere efter længde.

--

Så blev jeg endelig skipper på egen båd igen. Se billederne af KIRI.
http://home.worldonline.dk/~cfroerup/ Klik på "Min nye båd"

Fra : Allan Unnerup

Dato : 03-11-01 23:39

> [...]
> ikke være breder.
> Jeg kender kun til Junker 22 der er smallere er der andre?

Der er 121 sejlbåde i bådbasen i Udkik med max bredde på 2,10 meter.

Med venlig hilsen
Allan Unnerup