Logitech Cordless Desktop Optical!
Fra : Lars

Dato : 01-11-01 09:31

Hej.

Jeg har lige modtaget sådan et tastetur. Der er 2 ting der undrer mig og jeg
vil lige høre om det kun er hos mig.

1. "Ekstra" knapperne øverst er blandet dansk og engelsk? Eks. My Home,
Shopping, Søg. Det er ligesom det er gået lidt hurtigt. Community er f.eks.
oversat til "Grupper". Hvilket jo overhovedet ikke er det der er ment.

2. Det der på næsten alle billeder er helt sølv-farvet er meget mørkt på
mit! Det ligner slet ikke billederne. Jeg tænker om jeg måske har modtaget
et forkert? Hvis de findes i flere farver.

Mvh,

Lars

Fra : Lars

Dato : 01-11-01 09:35

Jeg bør lige tilføje at varnr. er 967091-0107
Og billedet ifølge forhandleren er det her:
http://www.nemcomputer.dk/ximgs/2452466_0.jpg

Jeg har købt det hos IT-butikken, men det her billede er det samme, blot
større.

Fra : Madsen

Dato : 01-11-01 19:15

"Lars" <fjerndettelars@pdk.dk> skrev:

> http://www.nemcomputer.dk/ximgs/2452466_0.jpg

Jeg har samme tastatur og så sølvblankt er mit altså heller
ikke.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 01-11-01 19:18

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Jeg har samme tastatur og så sølvblankt er mit altså heller
> ikke.

Volume-knappen ser heller ikke sådan ud på mit tastatur.
Den har ikke et "finger-hul" som på ovenstående billede,
men har i stedet 7 forhøjninger rundt i kanten.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Frej Leilund

Dato : 02-11-01 10:27

Hej Lars,

Det med oversættelsen har jeg også lagt mærke til, men nogen
større gene er det ikke, da jeg kører linux, og derfor ikke bruger logitechs
egen driver.

og farven, ifht. billedet er 'sølv' områderne på mit tastatur også meget
mørke, så det tror jeg er standard,

vh Frej

Fra : Lars

Dato : 01-11-01 11:00

Må jeg spørge hvor du har købt det henne?

Fra : Frej Leilund

Dato : 02-11-01 21:12

Hej·,

jeg har købt mit hos midtdata.dk
jeg så i tråden at madsen havde bemærket et fingerhul, det har mit keyboard
heller ikke, så der er nok to udgaver af keyboardet, men jeg er nu
oberbevist om at det er den 'officielle' udgave jeg har, jeg kiggede lige
på en trykt reklame for sætter, og her er det den mørke farve, og uden
fingerhul, så mon ikke de billeder man kan se på nettet er en tidlig
prototype ? Det er i hvert fald ikke et standard dk tastatur, læg mærke til
retuurn knappen, den er todelt, ligesom shift knappen i venstre side er
meget større på billedet end på keyboardet.

vh Frej

Fra : Lars

Dato : 02-11-01 08:56

Nåh, men det er jo stadig et supercool tastatur! Det undrede mig bare...