Støj niveau fra PC
Fra : Jørgen S.

Dato : 01-11-01 01:43

Hej NG

Jeg var ude ved min HW'er pusher for nogle dage siden, han sagde at jeg ikke
måtte ændre min PSU fra 12 til 7, hvad er jeres mening

Jørgen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 02-11-01 22:21

"Jørgen S." <Storgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> måtte ændre min PSU fra 12 til 7, hvad er jeres mening

Jeg tror at svaret er gul!

Prøv lige at læse dit eget indlæg igen og forklar så hvad det egentlig er du
vil vide.....

Claus

Fra : Jørgen S.

Dato : 03-11-01 10:45

Hej igen

Det jeg vil spørge om er, hvad sker der med strømforsyningen og computeren
som helhed, hvis du ændre strømmen til blæseren fra 12 V til 7 V, det var
det der skulle have stået i den opr. meddelelse, Computerforretningen sagde
at det måtte jeg ikke gøre. Min strømforsyning er på 300W, jeg bruger max
200W

Hilsen

Fra : KO

Dato : 03-11-01 12:22

Har gjort trikket på min egen PSU, men da satte jeg samtidig en køler i kabinettet. Men prøv dog ad, hvis det bliver ustabilt, så
sæt den tilbage til 12 volt. Det vil dog være en fordel, hvis du vist hvor mange grader kabinettet stiger med, eller i hvert fald
CPU og bundkort.

Fra : Carsten Keller

Dato : 04-11-01 21:58

"Jørgen S." <Storgaard@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
sagde
> at det måtte jeg ikke gøre. Min strømforsyning er på 300W, jeg bruger max

Det forretningen mener er nok at du kan vinke farvel til garantien, hvis du
gør det. Men ellers vil jeg, som KO, mene at du bare skal prøve.
Keller